Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Comment *
Name *
Email *
Website
Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.
*
TERMENI SI CONDITII
Urmatorii termeni si conditii se vor aplica tuturor rezervarilor, indiferent cum au fost efectuate (prin site-
ul propriu, email, telefonic, agent de turism, sisteme sau motoare de rezervari). Va rugam sa va alocati
timp sa le cititi inainte de a efectua o rezervare. Va rugam sa acordati atentie politicii de plata si de
anulare inainte de a rezerva, la fel de bine ca tuturor termenilor si conditiilor din acest document. In
acesti termeni si conditii, urmatoarele cuvinte scrise ingrosat vor insemna:
„Acordul” inseamna confirmarea rezervarii impreuna cu acesti termeni si conditii;
„Oaspete” inseamna persoana ce urmeaza a fi /sau care este deja cazata in pensiune;
„Pensiunea” inseamna Pensiunea Montan Sat Simon, Comuna Bran, jud.Brasov
„Termeni si conditii” inseamna termenii si conditiile stipulate in acest acord.
Semnand fisa de cazare si/sau consimtamantul dat online prin efectuarea unei/mai multor rezervari,
oaspetele confirma ca a fost informat depre politica de aplicare a termenilor si conditiilor.
PROCEDURI DE REZERVARE
Rezervarile trebuie efectuate in avans. Tarifarile pentru cazare se vor baza pe disponibiliatatea de la data
ofertarii.
Oaspetii vor primi o confirmare a rezervarii, in scris, odata ce rezervarea a fost securizata (preautorizare
card credit, plata prin banca, cash la receptie sau plata card la receptie) printr-un depozit sau un voucher
de calatorie (pentru toate rezervarile efectuate printr-un agent de turism sau un tour-operator).
TAXE, DEPOZIT SI PLATA
Tarifele oferite de Pensiunea Montan includ TVA (9%) si taxa de oras (2%).
Metoda de plata depinde de alegerea tipului rezervarii, iar termenii de plata respectivi pot varia in
functie de rezervare.
Oaspetele are posibilitatea de a plati tariful pentru intregul sejur inainte si/sau la sosirea la pensiune, cat
si pentru celelalte costuri sau cerinte solicitate pensiunii in numerar sau cu card bancar, sau prin
preautorizarea unui card bancar. Daca depozitul a fost deja platit pentru a garanta rezervarea, oaspetele
va plati diferenta pana la suma totala de plata in momentul sosirii la pensiune. Costurile actuale vor fi
platite doar in moneda locala a pensiunii (lei/ron) sau in euro, in acord cu procesul de rezervare.
Monedele de ofertare alternative sunt doar indicative si vor fi bazate pe rata interna de schimb a
pensiunii, si sunt supuse fluctuatiilor bancare.
Oaspetele are obligatia de a plati in concordanta cu tariful agreat pentru cazare cat si pentru extra
serviciile agreate conform ofertarii, cel mai tarziu in ultima zi de sedere pe baza prezentarii contului,
impreuna cu dovada depozitului oferita initial de oaspete.In situatia in care cardul de credit oferit de oaspete spre garantare nu are suficiente fonduri pentru
acoperirea rezervarii, atunci rezervarea va fi considerata invalida si va fi anulata. Aceasi situatie de
anulare se aplica si in situatia in care oaspetele detine o carte de credit cu o data invalida de expirare sau
care exprira inainte de ziua de sosire in pensiune.
Prin efectuarea rezervarii, oaspetele isi da acordul pensiunii de a retrage suma de anulare a rezervarii din
cardul de credit folosit pentru garantare, asa cum este mentionat mai sus.
Rezervarile trebuie sa fie garantate prin plata costurilor de cazare sau prin vouchere de calatorie (pentru
rezervarile efectuate prin agentii de turism sau tour operatori). Plata poate fi facuta prin transfer de bani
electronic (in contul bancar mentionat pe factura proforma) sau prin card de credit.
In situatia in care oaspetele nu plateste sau nu poate prezenta un voucher de calatorie la momentul
solicitat, pensiunea poate trata rezervarea ca si cum a fost anulata fara alte atentionari.
ANULARI SI NEPREZENTARI
Anularile asupra oricarei rezervari trebuie efectuate in scris. Oaspetele este raspunzator pentru plata
catre pensiune a taxei de anulare, suma care este descrisa de catre pensiune in momentul rezervarii.
Toate camerele care au fost confirmate ca rezervate vor fi pastrate pentru prima noapte a datei
programate de sosire, timp in care pensiunea le poate inchiria fara alte anuntari in prealabil, in situatia in
care nu a fost facuta o informare asupra sosirii tarzii.
MODIFICARI ASUPRA REZERVARILOR
Modificarile survenite in urma oricaror rezervari trebuie efectuate in scris. Nicio modificare nu va fi
garantata pana in momentul primirii in scris de catre pensiune. Tarifele survenite in urma modificarilor
pot varia, in functie de natura schimbarii, cat si de disponibilitatea in momentul modificarii aduse
rezervarilor.
PARCAREA PUBLICA SI ZONELE DIN EXTERIORUL PENSIUNII
Deoarece pensiunea dispune de un numar limitat de locuri de parcare , Pensiunea Montan nu este
responsabil pentru furtul sau distrugerea vehiculelor cu motor parcate in parcarile publice din apropierea
pensiunii. Pensiunea Montan le sugereaza oaspetilor sa fie siguri ca autovehiculul este incuiat si sa nu isi
lase obiecte personale in masina. Pensiunea nu poate fi facuta responsabila pentru daune facute catre
terti de catre oaspete in zona parcarii publice. Oaspetele are obligatia de a se comporta in asa fel incat sa
previna afectarea sanatatii, proprietatii, a naturii si a mediului inconjurator.
Pensiunea nu este responsabila pentru daunele cauzate de oaspete in afara premizelor pensiunii.POLITICI DE CHECK IN (cazare) SI DE CHECK OUT (decazare)
Check In: incepand cu ora 14:00
Check Out: pana la ora 12:00
Pensiunea este indreptatita sa cazeze un oaspete sau sa primeasca un vizitator doar daca se supune
acestor termeni si conditii. La sosirea la receptia pensiunii, oaspetele va prezenta un document care sa ii
demonstreze identitatea (carte de identiate, pasaport, permis de conducere) angajatului pensiunii,
prezent la receptie.
Oaspetele va completa si va inmana receptionerului fisa de cazare completata corespunzator si
semnata, in concordanta cu legile Romaniei. In caz de necompletare, rezervarea va fi tratata ca
„neprezentare”.
Cererile pentru cazari mai devreme sau decazari mai tarziu vor putea fi onorate doar in ziua de check in,
respectiv check out, in functie de disponibilitatea zilei respective si vor fi supuse unor taxe aditionale.
Pensiunea Montan poate depozita pentru o perioada scurta bagajele oaspetilor, inainte sau dupa
cazare.
In situatia in care aveti nevoie de o cazare mai devreme decat cea standard a pensiunii, va rugam sa ne
contactati. Pensiunea recomanda rezervarea noptii de dinaintea cazarii pentru situatiile in care se
doreste garantarea pentru cazarea mai devreme decat ora standard.
Depasirea orei de decazare (check out) fara anuntarea in prealabil a receptiei, poate duce la extra taxe,
inclusiv dar nu limitat la taxa de decazare tarzie (jumatate de zi de cazare, pentru o depasire a eliberarii
camerei de maxin 5 ore) sau chiar taxa de cazare pentru o noapte sumplimentara.
POLITICA DE ACCEPTARE COPII
Pensiunea poate caza copii de toate varstele, dar Oaspetii se obliga sa aiba grija de copiii alaturi de care
se vor caza si nu ii vor lasa nesupravegheati in camera de pensiune sau in spatiile publice ale pensiunii.
DETERIOARAREA, DISTRUGEREA SAU INSUSIREA BUNURILOR PENSIUNII
Oaspetele va fi direct raspunzator pentru orice prejudiciu adus camerei sau spatiilor publice din pensiune
asupra oricarui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii, finisajului sau oricarui
accesoriu prin actul produs de sine, invitatii sai, subcontractori sau musafiri.
Daca aceste deteriorari/distrugeri vor fi obervate dupa plecarea oaspetelui (fara ca acesta sa fi anuntat
pensiunea in prealabil), pensiunea isi rezerva dreptul de a recupera valoarea prejudiciului taxand cardul
de credit al oaspetelui, oferit drept garantie.
Pensiunea isi rezerva dreptul de a incasa contravaloarea oricarui obiect insusit de catre oaspete din
Pensiune. Taxa va acoperi toate costurile de inlocuire a obiectului disparut.Pensiunea isi rezerva dreptul de a actiona asupra oricarui oaspete care incearca sa blocheze si care
deterioareaza orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu
(detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidrantii).
Oaspetii care aduc astfel de prejudicii vor fi taxati cu orice cost survenit pensiunii in urma actiunii lor, si
pot fi indrumati sa paraseasca pensiunea.
In situatia in care, se observa aceste prejudicii dupa decazarea oaspetelui, acestuia ii va fi retrasa suma
de bani de pe cardul de credit furnizat pentru garantare.
OBIECTE PIERDUTE/UITATE
In situatia in care personalul pensiunii gaseste un obiect personal pierdut sau uitat de catre oaspete,
pensiunea va pastra acel obiect timp de maxim 3 (trei) luni de la data de plecare a oaspetelui, timp dupa
care pensiunea va trata acel obiect la discretia proprie.
COMPORTAMENTUL
Pensiunea isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al
oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a corecta
actiunile asa cum sunt solicitate de catre personalul pensiunii.
In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, pensiunea poate finaliza o rezervare si poate
solicita decazarea imediata a oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa
plateasca vreo compensare.
Pensiunea nu poate caza persoane sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante
narcotice si psihotrope. Pensiunea isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio
compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.
Pensiunea isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti cu atitudine agresiva, insultatoare verbal sau fizica in
momentul de cazare (check in), in timpul sederii sau in ziua de decazare (check out). Pensiunea este
indreptatit sa anuleze imediat rezervarea si sa efectueze expulzarea din camera si incinta proprie fara a
oferi nicio compensare, in cazul in care aceste reguli vor fi incalcate.
FARA DISCRIMINARI
Face parte din politica pensiunii sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex,
statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila,
stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si invitatii lor, cat si personalul de un comportament
neadecvat. Oaspetele, invitatii sai, musafirii si subcontractorii cu care intra in legatura sau (pe) care ii
reprezinta au obligatia sa adere acestei politici, iar managerul pensiunii poate decide daca persoanele
care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in pensiune.POLITICA DE OCUPARE A CAMERELOR
Oaspetilor care isi modifica rezervarile deja confirmate le solicitam sa anunte pensiunea inainte de
sosirea planificata, asa cum este mentionat in politica de anulare de mai jos, pentru evitarea unor
penalizari totale a serviciilor deja rezervate si confirmate.
Numarul de oaspeti care va fi cazat in orice camera va fi strict limitat, conform rezervarii, si sub nicio
circumstanta nu poate depasi numarul locurilor stabilite din camere. Limitarile au fost stabilite pentru
sanatatea, siguranta, confortul oaspetilor, cat si pentru designul si pentru motive operationale ale
pensiunii.
Oaspetele este de acord ca daca numarul de ocupanti al uneia sau mai multor camere este mai mare
decat cel din rezervarea confirmata, pensiunea nu va fi facuta responsabila si nici nu va accepta mai
multe persoane in conditiile respectivei rezervari.
Pentru prevenirea oricaror neintelegeri la cazare (check in) va rugam sa rezervati cu atentie si sa ne
transmiteti informatiile reale asupra rezervarii, in care sa apara clar notate datele de cazare, tariful cat si
numarul de oaspeti. Intotdeauna vom incerca sa intampinam schimbarile, nevoile si cererile oaspetilor
nostri, insa nu vom fi responsabili pentru cererile pe care nu le putem onora in urma unei rezervari
efectuate gresit.
In situatia in care oaspetele nu va putea fi cazat datorita unei dispute aparute referitor la rezervarea
confirmata si in neconcordanta cu numarul de persoane sosite la cazare, rezervarea va fi tratata ca
„neprezentare” si nu va fi restituita contravaloarea serviciilor platite.
PERSOANE CU DIZABILITATI
Pensiunea Montan nu poate caza persoane cu dizabilitati, datorita lipsei liftului.
ANIMALE DE COMPANIE
Animalele de companie nu sunt permise in cadrul pensiunii.
POLITICA DE NEFUMATORI SI FOC APRINS
Prin fumat se intelegere folosirea/aprindrea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara
electronica, vapo, tigari de foi, narghilea samd.
Fumatul de este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul pensiunii,
inclusiv culoarele, scarile, baile si zona de receptive, precum si tot parterul pensiunii. Fumatul este de
asemenea interzis in imediata apropiere a intrarii in pensiune. Fumatul este permis doar in exteriorul
pensiunii, in zona publica special destinata.
O taxa de curatare speciala va fi aplicata in situatia fumatului sau folosirii de orice fel de droguri sau
substante narcotice si/sau psihotrope. In cazul in care se va incalca interdictia de fumat cat si cea de
folosire de substante narcotice si/sau psihotrope oriunde in interiorul Pensiunii Montan, pensiunea vapercepe o taxa de curatare de 200 euro la care se va adauga numarul de nopti in care camera nu a putut
fi folosita datorita acestor incalcari.
Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict
interzisa in interiorul pensiunii si va atrage dupa sine penalizari in valoare de 200 euro.
Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, pensiunea are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa
anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.
POLITICA DE GARANTARE
O carte de credit valabila ce va fi folosita ca garantie / depozit sau pentru preautorizare este solicitata in
momentul rezervarii dar si in momentul cazarii.
Pensiunea accepta cardurile de credit MasterCard si Visa.
RASPUNDERE CONTRACTUALA
Toti termenii si conditiile subintelese prin statutul juridic sau dreptul comun sunt exclusi din prezentul
document.
Pensiunea nu este raspunzatoare in cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor personale ale oaspetilor
sau ale invitatilor oaspetilor. Raspunderea pensiunii este limitata in concordanta cu reglementarile
legale, si aplicabila strict valorii prezentului acord.
Pensiunea nu este raspunzatoare pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale oaspetilor,
in urma interactiunii acestora cu alte persoane, in afara personalului pensiunii, sau invitati/vizitatori ai
oaspetilor, pe parcursul sederii.
Pensiunea recomanda oaspetilor sa se asigure ca, pe intreaga perioada in care acestia nu se afla in
camera de Pensiune, usa de la camera este inchisa, in caz contrar pensiunea nu isi asuma raspunderea
pentru disparitia obiectelor personale. Oaspetilor le este recomandat sa aiba incheiata o asigurare de
calatorie care sa acopere costurile eventualelor evenimente precum pierderea bagajelor, obiectelor
personale, sau banilor.
Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzata in interiorul pensiunii si in special a
camerei de pensiune, incluzand finisajele, mobilierul, decoratiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor,
prosoapelor, echipamentele si sistemele electronice din camera. Orice deteriorare de orice natura a
obiectelor mobile si imobile facuta intentionat sau din neglijenta oaspetilor, sau a invitatilor/vizitatorilor
acestora va fi penalizata corespunzator, oaspetele achitand contravaloarea bunurilor deteriorate, a
costurilor de reparatie/inlocuire si dupa caz, a pagubelor indirecte cauzate pensiunii, in cazul in care
acesta se afla in incapacitatea de a oferi spre cazare camera.FORTA MAJORA
Pensiunea Montan nu va incalca termenii si conditiile acestui acord daca nu va putea onora serviciile
descrise mai sus, si va avea dreptul sa anuleze o rezervare daca nu mai este capabil sa ofere servicii de
cazare, datorita uneia sau mai multora dintre urmatoarele circumstante:
1.oricare dintre partile pensiunii este inchisa datorita incendiului, alterarii, deteriorarii sau redecorarii la
ordinul unei autoritati publice pentru orice motiv, altul decat cel decis de pensiune.
2. in imposibilitatea alimentarii pensiunii cu gaz, electricitate sau apa venita din exteriorul pensiunii.
3.Pensiunea nu poate sa onoreze o rezervare, ca rezulat al unei actiuni industriale a personalului propriu
sau a unuia dintre furnizori.
4.Incendiul, explozia, grevele sau mitingurile spontane, furtuna, vijelia, fulgerarea, inundatiile,
canalizarea infundata care refuleaza, cutremurele sau urmarile oricareia dintre acestea duc la
imposibiliattea pensiunii de a isi oferi serviciile.
5. Pensiunea sau orice parte a acesteia este desemnata pentru utilizare alternativă daca oricare unul
dintre evenimentele enumerate mai sus se va produce.
ANULARILE FACUTE DE PENSIUNE
Pensiunea poate anula orice rezervare imediat dupa ce un oaspete intarzie plata conform termenilor si
conditiilor din momentul rezervarii sau daca un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit
in afacerile sale care a devenit insolvabil sau daca oaspetele incalca oricare dintre clauzele stipulate in
termenii si conditiile de mai sus, iar atunci isi va folosi eforturile sale rezonabile pentru a oferi oaspetilor
facilități alternative la o alta pensiune similara sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste
facilități să fie disponibile.
CONDITII SI INFORMARI GENERALE
Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ in exteriorul cladirii, cat si in spatiile
publice din interior. Folosirea inregistrarilor este facuta in mod regulat prin aplicarea legii de protectie a
datelor personale.
Personalul pensiunii nu este autorizat sa faca uz de aceste inregistrari si nici sa le puna la dispozitia unor
terti, cu exceptia solicitariii in scris primita de la organele de politie, dupa legitimare.
Pensiunea Montan își rezervă dreptul de a deduce orice sumă datorată de către oaspete, iar exercitarea
acestui drept nu aduce atingere niciunui alt drept pe care pensiunea îl poate avea în temeiul prezentului
acord sau al legii.Acordul va fi interpretat în conformitate cu legislația română, iar oaspetele este de acord să se supună
jurisdicției instanțelor din Brasov, România.
Nici o modificare a prezentului acord nu este valabilă decât dacă este facuta în scris și semnată de fiecare
dintre părți sau în numele acesteia.
Neprezentarea sau orice întârziere în exercitarea oricărui drept sau remediu prevăzut în prezentul acord
prin lege către Pensiunea Montan nu constituie o renunțare la acest (sau orice altceva) drept sau
remediere și nici nu va împiedica sau restricționa exercitarea în continuare a acelui (sau altui) drept sau
remediere.
PARERI, SUGESTII & RECLAMAȚII
Suntem bucuroși să primim informațiile dvs., pe care sunteți de acord ca Pensiunea Montan le poate
utiliza gratuit pentru a reproduce, dezvălui și / sau distribui fără limitare și pentru orice scop, inclusiv
opiniile, recomandările și experientele dumneavostra . Vă asigurăm că suntem foarte deschisi si doritori
sa solutionam orice reclamație/sugestie cu privire la rezervări, anulări, restituiri solicitate etc. dacă
reclamația a fost primită în termen de maxim 3 zile de la producerea evenimentului care a dat naștere
reclamației/sugestiei.
În cazul în care un oaspete are o plângere în timpul șederii sale la pensiune, acesta trebuie să îl aducă la
cunoștința personalului pensiunii, cât mai curând posibil, pentru a permite managerului pensiunii să se
ocupe de această problemă pe durata șederii dvs.